preskoči na sadržaj

Tehnička škola u Imotskom

 > Naslovnica
Vijesti

Uspjeh naših učenika na natjecanju MAT liga

Autor: Milena Bošnjak, 13. 5. 2019.

Naši učenici sudjelovali su ove godine u natjecanju iz matematike MAT liga te postigli zapažene rezultate. Sudjelovale su  tri ekipe iz naše škole: dvije  četveročlane sa po jednim učenikom iz sva četiri razreda te jednom dvočlanom ekipom iz trećeg razreda. Dvije ekipe su u ukupnom poretku bile treće, a jedna četvrta.  Natjecali su se učenici: Igor Lasić 1h, Ivan Mlikota 1i, Marko Grančić 2i, Toni Grančić 2i, Ivan Brkan 3i, Ivan Perić 3h, Marino Vican 4i, Luka Karin 3h, Matej Božinović-Karauz 4i  i Marijana Jažić 4g.

Čestitke našim učenicima na ostvarenim rezultatima!

Više o natjecanju i o rezulatima pročitajte ispod....

MAT liga ekipno je matematičko natjecanje učenika osnovnih i srednjih škola. Nastala je sa željom popularizacije matematike, veće motivacije učenika i njihovih mentora u radu te poticanja zajedništva i timskog rada. Natjecanje se provodi  kroz četiri kola tijekom školske godine, a ove šk. godine je bilo: jesensko (listopad 2018.), zimsko (prosinac 2018.), proljetno (ožujak 2019.), ljetno kolo (svibanj 2019). Bodovi osvojeni po kolima zbrajaju se i na kraju proglašavaju i nagrađuju pobjednici lige po kategorijama. Više o natjecanju možete pročitati na http://matzelcic.com.hr/mat-liga,  a ukupne rezultata sva četiri kola i  rezultate pojedinog kola te zadatke i rješenja možete pronaći na http://matzelcic.com.hr/mat-liga/2018-2019 .

Ukupni rezultati nalaze se ispod.




MZOS

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 5. 2012.

Ukupno: 558749
Ovaj mjesec: 1293
Ovaj tjedan: 476
Danas: 77
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Tehnička škola u Imotskom / Brune Bušića bb, HR-21260 Imotski / www.ss-tehnicka-imotski.skole.hr / ured@ss-tehnicka-imotski.skole.hr
preskoči na navigaciju